UİD-DER youtube Web TV Twitter'da UİD-DER facebook'ta UİD-DER

Yastık Altındaki Altınlar!

Esenyurt’tan bir işçi

Reisicumhur, nam-ı diğer dünya liderimiz hepimize önemli bir çağrı yaptı. Reis bu çağrısında yastık altındaki ve kollarımızdaki altınları istiyordu. Böyle bir çağrıya kulak kabartmamak ve kulak arkası yapmak yakışır mıydı?

Birden koştum yastığımı kaldırdım tam altınları çıkaracakken, içimden bir ses dedi ki, acele etme bir de arkadaşlarına sor bakalım onlar ne yapıyor. Bu sese kulak verdim ve çalışmakta olduğum işyerine gelir gelmez, işçi arkadaşlara bu konu hakkında ne düşündüklerini, altınlarını ne yapacaklarını sordum.

Gördüm ki bu işçi milleti çok nankör! Ben sorunca sanki altınları biraz daha değer kazandı. Bir tane işçi “ben bozdurmam, çil çil altınlarım yastık altında şıngır mıngır edince uyuması daha bir zevkli oluyor” diyor. Bir tanesi yastığımın altındakileri bozdururum ama içindekilere dokundurtmam diyor, başka bir arkadaş “yeter ki Reis istesin altını da bozdururum üstünü de” diyor. Hele bir de vatan haini denebilecek işçiler var ki hiç sorma... Neymiş efendim, iktidarın göz dikmediği bir milletin karısının kızının kolları kalmış, yok efendim üç kuruş maaş alıyorlarmış altın mı varmış, zaten kiralar, vergiler, zamlar, krediler, kartlar, cartlar curtlara tonla borçları varmış, yastık altında altın mı kalmış mış mış işte. Bu işçi milleti böyle işte, hiçbir şeyi beğenmez, her ay çuvalla para alır beğenmez, paşalar gibi tatil yapar beğenmez, kral sofrasındaki gibi yemek yer beğenmez, iş beğenmez işyeri beğenmez, Reis bir şey isteyince ya dalga geçer ya da nankörlük eder!

Hele bazıları iyice kafayı yemiş, yok efendim neymiş bir daha onlara oy moy yokmuş, yok zehir zıkkım olsunmuş, yok efendim Sabancılar, Koçlar dururken koyunlarda altın ne gezermiş, elin oğlunda değil ağa oğlunda altınlar varmış, o çağrıyı Saray eşrafına yapmalıymış falan da filan da işte. Sorduğuma soracağıma ben de bin pişman oldum. Akşam olup eve gelince yastığımı tekrar kaldırıp çil çil altınlarımın üzerinde ellerimi gezdirdim, o güzel şıkırtılar ne de mutlu ediyor insanı… Sonra yastığımı yerine koydum. Haa sahi siz ne yapıyorsunuz yastık altındaki altınları?

10 Ekim 2017






Son Eklenenler

UİD-DER Aylık Bülteni

Share this